vrijdag 16 augustus 2013

Introductie - Natascha's Visagie - Bergen op Zoom


Welkom op mijn weblog!

Natascha de Jong
Ik ben Natascha de Jong en ik kom uit Bergen op Zoom. Ik ben een Anbos gediplomeerd visagiste.
U kunt mij boeken voor workshops, fotoshoots, shows, feesten, bruiloften en/of andere gelegenheden. Op deze pagina's zie je diverse foto's van mijn werk staan. En natuurlijk kun je voor meer informatie altijd even contact met mij opnemen!
Tevens ben ik de eigenaresse van de webshop www.cosby.nl. Op deze site kunt u terecht voor alle make-up van het merk BeautyUK. Een topmerk voor een zeer betaalbare prijs.
Om u kennis te laten maken met het product geef ik ook Make-up-try-out-Party's. Dit is een zeer gezellige avond met vriendinnen waarin u alle producten van BeautyUK thuis kan proberen en tegelijkertijd kan ik al uw vragen beantwoorden.
Vragen? of wil je een party boeken (binnen een afstand van 50 km van Bergen op Zoom)
Groetjes!
Natascha
www.cosby.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten