maandag 17 maart 2014

Persoonlijk advies - Natascha's Visagie - Bergen op Zoom

Altijd al willen weten hoe je het beste op kan maken? Of wat de beste kleuren zijn voor je gezicht?
Dit alles kom je te weten in een persoonlijk advies.

Je wordt door een gediplomeerde visagiste geholpen om de juiste make-up voor jouw gezicht uit te zoeken. Alle vragen die je hebt zullen worden beantwoord, zoals:

- welke foundation past het beste bij mij?
- welke kleur oogschaduw kan ik het beste gebruiken?
- wel of geen eyeliner
- hoe krijg ik die rode wangen wat minder rood?
- hoe krijg ik optisch vollere lippen?
- hoe maak me elke dag snel op zonder al te lang bezig te moeten zijn?
etc. etc.

Locatie: bij jou thuis
Tijdsduur: ± 1 - 1,5 uur
Kosten: € 20,00
Reiskosten: in overleg (buiten Bergen op Zoom, verder dan 25 km)

De producten die gebruikt worden kun je kopen bij de visagiste, zodat het resultaat van je persoonlijk advies gelijk te gebruiken is en je niet op zoek hoeft naar de juiste kleuren.

Wil je meer weten of een persoonlijk advies boeken, bel dan met 06- 40 43 04 43 of mail naar natascha.visagie@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten